Lucia Montenegro Pico

lucia

Lucia Montenegro Pico (Ferrol, 1984) é investigadora contratada do Programa de Formación de Profesorado Universitario  (F.P.U.) na Universidade de Santiago de Compostela. Licenciada em Filologias Galega e Portuguesa (2008), recebeu o Premio Fin de Carreira da Comunidade Autónoma de Galicia e o Premio Nacional a la Excelencia, e em 2009 obtivo o título de máster em «Estudos Teóricos e Comparados da Literatura e da Cultura». É integrante do grupo de investigação Galabra desde 2006, colaborando no projeto «Contributos para o estudo do período ilustrado en Galiza. Levantamento de documentación primaria e bibliografía (1705-1820)», financiado pela Xunta de Galicia. Atualmente realiza a sua Tese de Doutoramento sobre os processos culturais na Galiza do século XVIII, com especial interesse no campo teatral. Resultados preliminares desta investigação fôrom divulgados em colóquios internacionais e em diferentes publicações.

• Pondal, Eduardo (Bello Vázquez, Raquel; Lucia Montenegro-Pico; 2011).  Verbete em «The Encyclopedia of Romantic Nationalism in Europe», no quadro do projecto  SPIN –Study Platform on Interlocking Nationalisms. Publicação no portal de SPIN (em preparação).